Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Komunikat polityki cookies
(Pn - Pt: 900 - 1700) 32 220 35 21 801 011 033 biuro@omegasoft.pl Zgłoszenie techniczne
0,00 zł
Kategoria » Biurowe
Producent » Microsoft » Office

Office 365 PL Business Premium (5 stanowisk, subskrypcja na 12 miesięcy) ESD

Office 365 PL Business Premium (5 stanowisk, subskrypcja na 12 miesięcy) ESD
Office 365 PL Business Premium (5 stanowisk, subskrypcja na 12 miesięcy) ESD
Wersja językowa:polska
Obszar zastosowań:domowy, firmowy
Typ licencji:komercyjna (można stosować w firmie)
Liczba stanowisk5
Cena za 1 stanowisko:112,00 zł
Wersja produktu:ESD (elektroniczna)
Okres licencji:12 miesięcy
Systemy operacyjne:Windows 10 32-bity/64-bity
Windows 8.1 32-bity/64-bity
Windows 8 32-bity/64-bity
Windows 7 32-bity/64-bity
Windows Server 2008 R2 .NET 3.5
Windows Server 2012
Mac OS X 10.11
Mac OS X 10.10
Kod producenta9F4-00003
EAN5902709997771

Cena : 560,00 zł

(455,28 zł netto)

Ocena klientów: 5.5 na 10 ( 2 opini )
ocenaocenaocenaocenaocena
Program w wersji elektronicznej (subskrypcja)
Usługa dodawana jest do istniejącego konta, a w przypadku jego braku zakładane jest nowe konto administracyjne.
Uwaga!
Subskrypcja pozwala na instalację oprogramowania na maksymalnie 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach i 5 smartfonach dla JEDNEGO UŻYTKOWNIKA (osoby) w firmie.

Office 365 Business Premium – zestaw najnowszych i niezawodnych aplikacji biurowych, niezbędne rozwiązanie dla każdej rozwijającej się firmy.

Usługą Office 365 Business Premium zapewnia dostęp dla jednego użytkownika do najnowszych wersji programów Office (Word 2016, Excel 2016, PowerPoint 2016, OneNote 2016, Publisher 2016, Access 2016 oraz Outlook 2016) z możliwością zainstalowania nawet na 15 urządzeniach, w tym: 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (Windows, Android, iPad) i 5 smartfonach (Windows, iOS, Android).). Do tego wirtualny dysk OneDrive o pojemności 1 TB, biznesowa skrzynka e-mail o pojemności 50 GB, komunikator Skype Dla Firm oraz zestaw dodatkowych usług ułatwiających pracę i komunikację w firmie.

  • Najnowsze wersje programów Office na wszystkich rodzajach urządzeń (PC, Mac, urządzeniach mobilnych)
  • Łatwiejsza współpraca nad projektami i konferencje HD online
  • Łatwa konfiguracja i zarządzanie
  • OneDrive – darmowy schowek online 1TB
  • Office Online – dostęp do aplikacji Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote) przez przeglądarkę internetową
  • Lepsza organizacja pracy – poczta elektroniczna (50 GB), kalendarz, kontakty
  • NOWOŚĆ! Sway – aplikacja do tworzenia atrakcyjnych interaktywnych raportów i prezentacji
  • Lepsza komunikacja dzięki Skype for Business oraz firmowej sieci społecznościowej Yammer
  • Zarządzanie pracą zespołową z SharePoint Online
  • Wyszukiwanie spersonalizowane z Office Graph

W skład pakietu Office 365 Business Premium wchodzą:

  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, OneDrive, Skype for Business

Office 365 Business Premium

Skorzystaj w firmie z nowoczesnych i wygodnych narzędzi opartych na chmurze i rozwiń swój biznes!

Office 365 Business Premium to usługa niezbędna w każdej nowoczesnej i rozwijającej się firmie. Zaawansowane możliwości niezawodnych aplikacji biurowych ułatwiają realizację projektów biznesowych, współpracę i kontakt między pracownikami, zarządzanie kalendarzem i pocztą elektroniczną oraz przechowywanie i udostępnianie potrzebnych materiałów i dokumentów.

Office 365 Business Premium

Usługa Office 365 Business Premium zapewnia dostęp dla jednego użytkownika do najnowszych wersji programów Office (Word 2016, Excel 2016, PowerPoint 2016, OneNote 2016, Publisher 2016, Access 2016 oraz Outlook 2016) z możliwością zainstalowania nawet na 15 urządzeniach, w tym: 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (Windows, Android, iPad) i 5 smartfonach (Windows, iOS, Android).). Do tego wirtualny dysk OneDrive o pojemności 1 TB, biznesowa skrzynka e-mail o pojemności 50 GB, komunikator Skype Dla Firm oraz zestaw dodatkowych usług ułatwiających pracę i komunikację w firmie.  

Praca na dowolnych urządzeniach

Pracuj w dowolnym miejscu i czasie. Z pakietem Office 365 Business Premium otrzymujesz dostęp do najbardziej aktualnych wersji doskonale znanych i niezawodnych aplikacji biurowych Office na wszystkich swoich urządzeniach – komputerach PC i Mac, tabletach i smartfonach, a także możliwość tworzenia i edycji dokumentów z poziomu przeglądarki. Nie przerywaj pracy nad ważnym projektem lub nie trać czasu, kiedy do głowy przychodzą Ci najlepsze pomysły. Niezależnie od tego czy korzystasz z klawiatury, pióra czy ekranu dotykowego.

Lepsza współpraca z pracownikami i klientami

Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki online, korzystając z imponującego schowka online OneDrive o pojemności 1 TB, tak aby każdy miał dostęp do ich najnowszych wersji w każdym miejscu oraz edytuj je w czasie rzeczywistym. Dopracuj szczegóły dzięki możliwości prowadzenia telekonferencji w jakości HD, łączności za pomocą aplikacji Skype , firmowej sieci społecznościowejYammer.

Office 365

 

Prosta konfiguracja i łatwe zarządzanie

Instrukcja krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji Office 365 Business Premium i pozwoli błyskawicznie rozpocząć korzystanie z pakietu. Wyręczy Cię także w zakresie obsługi informatycznej. 

Sway – przedstaw swoje pomysły najlepiej jak potrafisz

Użytkownicy Office 365 Business Premium otrzymują nowe narzędzie do szybkiego tworzenia i dzielenia się interakcyjnymi raportami, prezentacjami, które najlepiej przedstawią szczegóły Twoich pomysłów innym osobom.

Doskonała organizacja pracy

Z Office 365 Business Premium już nigdy nie zapomnisz o ważnym spotkaniu lub odpisaniu na maila. Biznesowa, skutecznie zabezpieczona skrzynka o pojemności 50 GB i możliwości przesyłania załączników o wielkości do 150 MB (Exchange Online) oraz kalendarz, organizator kontaktów i usługa Planner pozwolą na sprawne i szybkie  zarządzanie pracą.

Programy Office na wszystkich urządzeniach

Usługa Office 365 Business Premium gwarantuje dostęp do najbardziej aktualnych wersji aplikacji Office, niezależnie od używanego urządzenia — komputera PC/Mac, tabletu lub telefonu.

Skorzystaj z pełnych możliwości pakietu biurowego Office na komputerach PC i Mac, tabletach iPad®, tabletach z systemem Windows i Android™ oraz smartfonach. Zakup usługi Office 365 Business Premium dla 1 użytkownika uprawnia do zainstalowania pakietu na maksymalnie 15 urządzeniach, w tym 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, Windows i Android) oraz 5 telefonach (Windows, iOS, Android).

Office 365 na wielu urządzeniach

W skład pakietu Office 365 Business Premium wchodzą:

MS Word 2016 

Word
Aplikacja Word podczas to zestaw profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie dokumentów tekstowych. Pozwalają one na otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów, zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie. Współpracę z innymi osobami ułatwia możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy.

MS Excel 2016

Excel
Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skupić się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Pracę ułatwia też możliwość błyskawicznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców i autouzupełniania. Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe oraz funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł.

MS PowerPoint 2016

PowerPoint
Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia profesjonalnych efektów, które z łatwością można udostępnić w sieci.

MS OneNote 2016

OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na rejestrowanie pomysłów lub zapisywanie materiałów – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.

MS Outlook 2016

Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście.

MS Publisher 2016

Publisher
Profesjonalne publikacje są wreszcie w zasięgu ręki. Wygodne i łatwe narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnorodnych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Liczne funkcje edycji zdjęć, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania oraz efekty specjalne usprawniają pracę i pozwalają przygotować wyróżniające się projekty. Tylko na komputery PC.

MS Access 2016

Access
Access to łatwe w użyciu i wydajne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Dane są automatycznie zapisywane w bazie danych SQL, dzięki czemu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane. A uzyskiwanie informacji z tabeli lub zapytania w postaci listy jest błyskawiczne – wystarczy jedno kliknięcie. Tylko na komputery PC.

OneDrive 2016

OneDrive
Imponujący schowek online! Użytkownik pakietu Office 365 Business Premium uzyskuje 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty i korzystać z nich w niemal dowolnym  miejscu i czasie.

Office Online

Office Online
Dostęp za pośrednictwem przeglądarki do aplikacji Word, OneNote, PowerPoint i Excel, a także Outlook, umożliwiający tworzenie i edytowanie dokumentów z dowolnego miejsca. Zapewniają wygodny sposób pracy w każdym miejscu i czasie w doskonale znanym środowisku oraz swobodne przechodzenie między klasycznymi aplikacjami a aplikacjami online bez konieczności opuszczania dokumentu.

Exchange

Exchange Online
Biznesowa, hostowana na serwerach własnych lub firmy Microsoft skrzynka pocztowa o pojemności 50 GB dla każdego licencjonowanego użytkownika, z możliwością wysyłania załączników o wielkości do 150 MB. Aplikacja skutecznie chroni przesyłane informacje i użytkowników dzięki filtrom blokującym spam i zagrożenia internetowe, a także zabezpiecza przed przesłaniem danych do niepowołanych osób i umożliwia odzyskiwanie awaryjne wiadomości e-mail.

SharePoint

SharePoint Online
Narzędzie do pracy zespołowej, umożliwiające tworzenie witryny zespołów i współpracę przez wszystkie zainteresowane osoby z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie zapewnia zachowanie pełnej kontroli nad tworzonym projektem.

Yammer

Yammer
Niezbędne narzędzie do komunikowania w każdej nowoczesnej firmie. Dzięki niemu praca nad projektami stanie się płynniejsza i szybsza. Umożliwia ono dzielenie się pomysłami, ich wspólną analizę, omawianie i zbieranie opinii, a także pełną kontrolę dzięki tworzeniu grup dotyczących poszczególnych tematów lub projektów oraz bieżącym podglądem postępów pracy.

Skype

Skype for Business
Bez trudu kontaktuj się z ze współpracownikami dzięki Skype dla firm za pomocą czatów, wiadomości błyskawicznych, indywidualnych i grupowych połączeń głosowych i wideo HD oraz udostępniania ekranu. Przekazuj informacje dotyczące swojego statusu dostępności, tak aby nikt nie przeszkadzał Ci kiedy nie masz na to czasu. Skype for Business pozwala przeprowadzać spotkania online nawet z 250 osobami, zapewnia maksymalne bezpieczeństwo połączeń i jest w pełni zintegrowany z pozostałymi aplikacjami Office.

Skype

Microsoft Teams
Zaawansowane centrum pracy zespołowej, w której gromadzone są wszelkie dane, materiały, kontakty i narzędzia niezbędne podczas pracy w grupach, ułatwiające komunikację i przyspieszające pracę.

Planner

Microsoft Planner
Usługa umożliwiająca realizację nowych projektów, organizację pracy i przypisywanie zadań, udostępnianie materiałów, komunikację między współpracownikami oraz kontrolę postępu pracy.

Sway

NOWOŚĆ! Sway
aplikacja służąca do szybkiego i intuicyjnego projektowania i tworzenia atrakcyjnych wizualnie raportów, biuletynów, prezentacji czy innych dokumentów, niezależnie od rodzaju urządzenia, na którym są wyświetlane.

Microsoft Graph

Microsoft Graph
Usługa pozwalająca błyskawicznie i bez trudu odnaleźć zawartości używane wcześniej przez użytkownika lub przez cały zespół w aplikacjach Office. Wyszukiwarka porządkuje je według najczęściej stosowanych, a następnie pozwala pobrać je do dokumentu roboczego i wykorzystać w nowych projektach.

Microsoft StaffHub

Microsoft StaffHub
Usługa ułatwiająca organizację pracy zmianowej i tworzenie harmonogramów dla pracowników pierwszej linii oraz przypisywanie im zadań.

Microsoft Flow

Microsoft Flow
Narzędzie umożliwiające łatwe, zautomatyzowane przepływy pracy, synchronizowanie plików, uzyskiwanie powiadomień, gromadzenie danych między aplikacjami i usługami Office.

PowerApps

PowerApps
Usługa pozwalająca na opracowywanie i publikowanie niestandardowych, dopasowanych do potrzeb użytkowników aplikacji biznesowych – mobilnych i dla sieci Web.

A także aplikacje biznesowe:

Outlook Customer Manager
Aplikacja ułatwiająca zarządzanie i organizowanie wszystkich istotnych danych dotyczących poszczególnych klientów, np. wiadomości e-mail, terminów spotkań, rozmów telefonicznych, notatek, zadań i transakcji.

Microsoft Bookings
Łatwa do skonfigurowania strona internetowa umożliwiająca dokonywanie rezerwacji przez klientów i ustalanie harmonogramów spotkań.


Nieograniczony dostęp do niezbędnych dokumentów – w dowolnym miejscu i czasie

Przechowuj swoje pliki i informacje w sposób bezpieczny i wygodny. OneDrive dla Firm to 1 TB przestrzeni dyskowej w chmurze dla każdego użytkownika i niemal nieograniczony dostęp do dokumentów oraz możliwość ich udostępniania i synchronizowania.

OneDrive

W ramach jednej firmy maksymalnie 300 użytkowników może mieć wykupioną licencję Office 365 Business Premium.

Dostawa elektronicznaKoszt wysyłki:
produkt dostarczany mailem0 zł

Wymagania systemowe:
Komputer i procesor Komputer PC: procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
Komputer Mac: procesor firmy Intel
Pamięć Komputer PC: 2 GB pamięci RAM
Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM
System operacyjny Komputer PC: Windows 10, Windows 8, Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 lub Windows Server 2008 R2
Komputer Mac: Mac OS X 10.10 lub nowszy
Największe możliwości zapewnia korzystanie z najnowszej wersji danego systemu operacyjnego.
Dysk twardy Komputer PC: 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
Komputer Mac: 6 GB dostępnego miejsca na dysku w formacie HFS+ (nazywanym też formatem Mac OS Extended lub HFS Plus).
Wyświetlanie Komputer PC: rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Komputer Mac: rozdzielczość ekranu 1280 x 800
Grafika Komputer PC: sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z zestawem funkcji DirectX 10.
Przeglądarka Bieżąca lub bezpośrednio poprzedzająca bieżącą wersja przeglądarki Internet Explorer; bieżąca wersja przeglądarki Microsoft Edge, Safari, Chrome lub Firefox. Dowiedz się więcej.
Wersja środowiska .NET Komputer PC: wymagane oprogramowanie .NET 3.5. Niektóre funkcje mogą wymagać również zainstalowanego oprogramowania .NET 4.0, 4.5 lub 4.6 CLR.
Inne Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem. Mogą być za to naliczane opłaty.
  Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, potrzebne jest urządzenie obsługujące dotyk. Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać za pomocą klawiatury, myszy i innych standardowych lub dostępnych urządzeń wprowadzania danych. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 10, Windows 8.1 lub Windows 8.
  Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowej bądź zaawansowanej łączności z urządzeniami lub serwerami.
  Konto Microsoft i (lub) konto organizacyjne Microsoft

 
Opinie o produkcie
ocena: ocenaocenaocenaocenaocena   10/10 Data dodania: Czwartek, 13 Kwiecień 2017 (11:19) Autor: Omegasoft - Michał Maciejiczek
Szanowny Panie,taki sposób licencjonowania narzucony jest przez producenta - firmę Microsoft. Wszystkie wersje pakietu Office 365 przeznaczone są dla 1 użytkownika i daną ilość jego urządzeń. Oczywiście zgodnie z Pana sugestią zmieniliśmy kolor uwagi dotyczącej ilości urządzeń i użytkowników. Pozdrawiam, Michał Maciejiczek
ocena: ocenaocenaocenaocenaocena   1/10 Data dodania: Środa, 5 Kwiecień 2017 (19:25) Autor: klient
tą uwagę, że licencja jest faktycznie na 1 użytkownika to moglibyście dać w nazwie produktu - co komu po tym, że 5 stanowisk jak tylko jedno konto. A uwagi to się daje na czerwono i dużą czcionką
Średnia ocena: 5.50 / 10 | Liczba ocen: 2
Dodaj opinię o produkcie
autor:
opinia:
ocena:
10/10
Podaj wynik działania: 10 + jeden=
Znajdź nas w Google+
Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Copyright 2007-2018 by OMEGASOFT - Najszybszy sklep w Internecie