Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Komunikat polityki cookies
(Pn - Pt: 900 - 1700) 32 220 35 21 801 011 033 biuro@omegasoft.pl Zgłoszenie techniczne
0,00 zł

Czy instytucje budżetowe mogą kupować z odroczonym terminem płatności ?

Odroczone płatności dla instytucji budżetowych

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu programów i faktury VAT. Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni. Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
1) Złożenie standardowego zamówienia w sklepie z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem bankowym" i wpisem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez pracownika sklepu, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
2) Wysłanie zamówienia mailem na adres: biuro@omegasoft.pl z podanymi danymi do faktury, adresem dostawy oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).

Koszt dostawy takich zamówień jest identyczny jak w przypadku przedpłaty przelewem: dostawa przesyłką kurierską DPD 12,90 zł.



Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Copyright 2007-2020 by sklep z oprogramowaniem OMEGASOFT