Plany Microsoft 365 dla firm

Poznaj i wybierz pakiety Microsoft 365 dla firm…

Office 365 to teraz Microsoft 365! Nie zwlekaj i skorzystaj z doświadczenia twórców najpopularniejszego oprogramowania dla biznesu. Microsoft 365 dla firm, oprócz zestawu doskonale znanych biurowych aplikacji (Word, Excel, OneNote, PowerPoint, a także Outlook), obejmuje oparte na chmurze usługi nowej generacji, które tworzą pełen system niezbędny do prowadzenia nowoczesnego biznesu.

Mamy dla Ciebie najlepsze plany Microsoft 365 dla firm. Porównaj ich zawartość, poznaj funkcje, ceny, rodzaje subskrypcji i wybierz rozwiązanie najlepiej dopasowane do potrzeb Twojej firmy.

…a my wdrożymy je w Twojej firmie
Nie musisz mieć zaawansowanej wiedzy informatycznej, aby w pełni wykorzystywać możliwości Microsoft 365! Niezależnie od wybranego planu, wraz z usługą Microsoft 365 otrzymujesz wsparcie specjalistów Omegasoft, które obejmuje pomoc we wdrożeniu i konfiguracji usług Microsoft 365, w tym:
analizę potrzeb firmy i dobranie właściwych usług Microsoft 365
uruchomienie i konfigurację skrzynek mailowych
szkolenie użytkowników i zapoznanie z usługami Microsoft 365
pomoc w rozwiązywaniu problemów przez cały okres subskrypcji
Microsoft 365 dla firm
Dla każdej firmy
Rozwiązania dla każdej małej i średniej firmy (do 300 użytkowników w organizacji), niezależnie od reprezentowanej branży
Abonament
Wygodna usługa abonamentowa z rozliczeniem miesięcznym lub rocznym
Wsparcie ekspertów
Wdrożenie usług i wsparcie techniczne w czasie trwania subskrypcji w cenie pakietu
Najważniejsze usługi w chmurze
Exchange Online
Poczta e-mail klasy biznes – Exchange Online – ze skrzynkami, które się nie przepełnią i łatwym do zarządzania kalendarzem.
OneDrive
Dysk w chmurze OneDrive – gwarancja bezpieczeństwa firmowych danych i przestrzeń do współpracy w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.
Teams
Praca zespołowa z Teams – bezpieczne środowisko dla współpracowników umożliwiające organizowanie spotkań, udostępnianie plików, czatowanie.
SharePoint
Współpraca na najwyższym poziomie z Sharepoint Online – narzędziem do tworzenia witryn zespołów i dostępem do danych dla zaangażowanych osób.
Update
Stałe aktualizacje dla najwyższego poziomu zabezpieczeń i dostępu do najnowszych funkcji i narzędzi w aplikacjach Microsoft 365.
Wybierz Microsoft 365 dla Twojej firmy
Microsoft 365
Business Basic
(dawniej Office 365 Business Essentials)
Wersja językowa: polska
Typ licencji: komercyjna
Wersja produktu: ESD (elektroniczna)
Liczba użytkowników: 1
Przeznaczenie: małe lub średnie firmy (do 300 osób w organizacji)
Aplikacje online (dostępne przez przeglądarkę internetową):
Usługi w chmurze:
Subskrypcja miesięczna
20,33 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
ZE WSPARCIEM
Subskrypcja miesięczna
21,95 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
Subskrypcja roczna
203,25 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
ZE WSPARCIEM
Subskrypcja roczna
219,51 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
Pokaż szczegóły
Efektywniejsza praca
  • Mobilność i dostęp do usługi z dowolnego miejsca i dowolnych urządzeń
  • Łatwe zarządzanie kalendarzem, planowanie spotkań, przypomnienia
  • Współpraca nad dokumentami w czasie rzeczywistym, z możliwością jednoczesnego edytowania przez kilku użytkowników
  • Łatwe planowanie, zarządzanie i przepływ pracy
Bezpieczeństwo firmowych danych
  • Pełna kontrola nad firmowymi dokumentami i pocztą, ograniczanie dostępu do danych
  • Skuteczne zabezpieczenia danych firmy oraz klientów i ich kopie zapasowe
Aplikacje Office
  • Internetowe wersje najpopularniejszych aplikacji biurowych Office online (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej, z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu
  • Aplikacje mobilne Office Mobile – na maks. 5 smartfonów i 5 tabletów
Usługi online
  • OneDrive 1TB – bezpieczna przestrzeń w chmurze do przechowywania i udostępniania firmowych dokumentów
  • Exchange Online 50 GB – hosting biznesowej poczty elektronicznej ze skrzynką o rozmiarze 50 GB i możliwością przesyłania załączników do 150 MB, z niestandardowym adresem domeny
  • Microsoft Teams – centrum pracy zespołowej, zapewniające efektywną współpracę online zespołu i z klientami oraz komunikację online – spotkania online nawet z 250 osobami, rozmowy audio i wideo, czat, wiadomości błyskawicznych.
  • SharePoint Online – możliwość tworzenia witryn do pracy zespołowej, do wymiany informacji, plików
Usługi dodatkowe
  • Automatyczne aktualizacje, zapewniające dostęp do najnowszych funkcji i zabezpieczeń
  • Wdrożenie usługi, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne po wdrożeniu w okresie subskrypcji przez specjalistów Omegasoft
Microsoft 365
Business Standard
(dawniej Office 365 Business Premium)
Wersja językowa: polska
Typ licencji: komercyjna
Wersja produktu: ESD (elektroniczna)
Liczba użytkowników: 1
Przeznaczenie: małe lub średnie firmy (do 300 osób w organizacji)
Aplikacje klasyczne (do instalacji):
Aplikacje online (dostępne przez przeglądarkę internetową):
Usługi w chmurze:
Subskrypcja miesięczna
49,59 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
ZE WSPARCIEM
Subskrypcja miesięczna
53,66 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
Subskrypcja roczna
495,94 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
ZE WSPARCIEM
Subskrypcja roczna
536,59 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
Pokaż szczegóły
Efektywniejsza praca
  • Mobilność i dostęp do usługi z dowolnego miejsca i dowolnych urządzeń
  • Współpraca nad dokumentami w czasie rzeczywistym, z możliwością jednoczesnego edytowania przez kilku użytkowników
  • Łatwe zarządzanie kalendarzem, planowanie spotkań, przypomnienia
  • Łatwe planowanie, zarządzanie i przepływ pracy
  • Możliwość rezerwacji spotkań przez klientów i łatwe zarządzanie rezerwacjami
Bezpieczeństwo firmowych danych
  • Pełna kontrola nad firmowymi dokumentami i pocztą, ograniczanie dostępu do danych
  • Skuteczne zabezpieczenia danych firmy oraz klientów i ich kopie zapasowe
Aplikacje Office
  • Klasyczne wersje aplikacji biurowych Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote), a także Access i Publisher (tylko na komputery PC)
  • Możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac
  • Aplikacje mobilne Office Mobile – na maks. 5 smartfonów i 5 tabletów
  • Internetowe wersje najpopularniejszych aplikacji biurowych Office online (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej, z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu
Usługi online
  • OneDrive 1TB – bezpieczna przestrzeń w chmurze do przechowywania i udostępniania firmowych dokumentów
  • Exchange Online 50 GB – hosting biznesowej poczty elektronicznej ze skrzynką o rozmiarze 50 GB i możliwością przesyłania załączników do 150 MB, z niestandardowym adresem domeny
  • Microsoft Teams – centrum pracy zespołowej, zapewniające efektywną współpracę online zespołu i z klientami oraz komunikację online – spotkania online nawet z 250 osobami, rozmowy audio i wideo, czat, wiadomości błyskawicznych oraz panowania harmonogramów i dziennych zadań
  • SharePoint Online – możliwość tworzenia witryn do pracy zespołowej, do wymiany informacji, plików
Usługi dodatkowe
  • Automatyczne aktualizacje, zapewniające dostęp do najnowszych funkcji i zabezpieczeń
  • Wdrożenie usługi, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne po wdrożeniu w okresie subskrypcji przez specjalistów Omegasoft
Microsoft 365
Aplikacje Dla Firm
(dawniej Office 365 Business)
Wersja językowa: polska
Typ licencji: komercyjna
Wersja produktu: ESD (elektroniczna)
Liczba użytkowników: 1
Przeznaczenie: małe lub średnie firmy (do 300 osób w organizacji)
Aplikacje klasyczne (do instalacji):
Aplikacje online (dostępne przez przeglądarkę internetową):
Usługi w chmurze:
Subskrypcja miesięczna
41,46 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
ZE WSPARCIEM
Subskrypcja miesięczna
44,72 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
Subskrypcja roczna
414,63 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
ZE WSPARCIEM
Subskrypcja roczna
447,15 netto / użytkownika
Dodaj do koszyka
Pokaż szczegóły
Efektywniejsza praca
  • Mobilność i dostęp do usługi z dowolnego miejsca i dowolnych urządzeń
  • Współpraca nad dokumentami w czasie rzeczywistym, z możliwością jednoczesnego edytowania przez kilku użytkowników
Bezpieczeństwo firmowych danych
  • Pełna kontrola nad firmowymi dokumentami i pocztą, ograniczanie dostępu do danych
  • Skuteczne zabezpieczenia danych firmy oraz klientów i ich kopie zapasowe
Aplikacje Office
  • Klasyczne wersje aplikacji biurowych Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote), a także Access i Publisher (tylko na komputery PC)
  • Możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac
  • Aplikacje mobilne Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – na maks. 5 smartfonów i 5 tabletów
  • Internetowe wersje najpopularniejszych aplikacji biurowych Office online (Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej, z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu
Usługi online
  • OneDrive 1TB – bezpieczna przestrzeń w chmurze do przechowywania i udostępniania firmowych dokumentów
  • Sway – atrakcyjne internetowe raporty, prezentacje i biuletyny
Usługi dodatkowe
  • Automatyczne aktualizacje, zapewniające dostęp do najnowszych funkcji i zabezpieczeń
  • Wdrożenie usługi, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne po wdrożeniu w okresie subskrypcji przez specjalistów Omegasoft
Porównaj plany Microsoft 365 dla firm
Microsoft
Office 365
dla firm
Microsoft 365
Business Basic

(dawniej Office 365
Business Essentials)
Microsoft 365
Business Standard

(dawniej Office 365
Business Premium)
Microsoft 365
Aplikacje Dla Firm

(dawniej Office 365
Business)
Cena
Cena + wsparcie
Wsparcie zapewniane przez specjalistów Omegasoft, które obejmuje pomoc we wdrożeniu usług w firmie i pomoc techniczną dla użytkowników, w tym:
  • analizę potrzeb firmy i dobranie właściwych usług Microsoft 365,
  • uruchomienie i konfigurację skrzynek mail,
  • szkolenie użytkowników i zapoznanie z podstawowymi usługami Microsoft 365,
  • pośrednictwo w podpisaniu umowy Microsoft Customer Agreement,
  • wsparcie techniczne i bieżącą pomoc w rozwiązywaniu problemów przez cały okres subskrypcji.
Typ licencji
Licencje komercyjne przeznaczone są do użytku firmowego, lecz mogą być też stosowane do użytku domowego (osobistego).
komercyjna
komercyjna
komercyjna
Okres subskrypcji
Okres ważności licencji programu, rozpoczynający się z chwilą jej aktywowania lub przypisania do konta użytkownika.
Subskrypcje miesięczne mogą być odnawiane co miesiąc lub można z nich zrezygnować w dowolnym momencie.
miesięczna / roczna
miesięczna / roczna
miesięczna / roczna
Liczba użytkowników
Liczba użytkowników, którym udzielana jest licencja na oprogramowanie w ramach jednej subskrypcji.
1
1
1
Ilość urządzeń
Ilość urządzeń, na których licencjonowany użytkownik może zainstalować i uruchomić oprogramowanie. W czasie obowiązywania licencji możliwe jest jej przenoszenie na inne urządzenia.
Nie dotyczy
(tylko aplikacje online)
5 komputerów (PC, Mac),
5 tabletów i 5 smartfonów
(Windows, iOS, Android)
5 komputerów (PC, Mac),
5 tabletów i 5 smartfonów
(Windows, iOS, Android)
Wersje aplikacji Office
Aplikacje klasyczne – aplikacje instalowane na urządzeniu, z których można korzystać bez dostępu do internetu.
Aplikacje online – dostępne przez przeglądarkę (po zalogowaniu na konto Office) aplikacje Word, OneNote, PowerPoint, Excel, a także Outlook (wyłącznie w Microsoft 365 Business Basic i Microsoft 365 Business Standard), z których można korzystać z dowolnym miejscu z dostępem do internetu.
online
klasyczne i online
klasyczne i online
Office Mobile
Aplikacje mobilne (Outlook, Word, Excel, OneNote i PowerPoint) umożliwiające tworzenie i edycję dokumentów na maksymalnie 5 smartfonach i 5 tabletach (iOS, Android).
W Microsoft 365 Aplikacje Dla Firm brak aplikacji Outlook.
 
 
 
Aplikacje klasyczne
(do instalacji)
 
 
 
Outlook
Aplikacja do obsługi poczty elektronicznej oraz organizacji pracy, zarządzania kalendarzem, kontaktami oraz zadaniami.
 
 
 
Word
Zaawansowany edytor tekstu pozwalający na tworzenie, edycję i udostępnianie dokumentów w różnych formatach.
 
 
 
Excel
Aplikacja do tworzenia i obsługi arkuszy kalkulacyjnych oraz analizy i przejrzystego prezentowania danych w wykresach i tabelach.
 
 
 
PowerPoint
Program do tworzenia atrakcyjnych prezentacji (pokazów slajdów).
 
 
 
OneNote
Podręczny notatnik elektroniczny służący do zapisywania pomysłów lub informacji, tworzenia i zarządzania notatkami cyfrowymi.
 
 
 
Access
Narzędzie do tworzenia i obsługi baz danych. Dostępny jedynie na komputery PC (z systemem Windows).
 
 
 
Publisher
Program do projektowania profesjonalnych publikacji oraz ich udostępniania i drukowania. Dostępny jedynie na komputery PC (z systemem Windows).
 
 
 
Aplikacje online
(w przeglądarce)
 
 
 
Outlook
Aplikacja do obsługi poczty elektronicznej oraz organizacji pracy, zarządzania kalendarzem, kontaktami oraz zadaniami.
 
 
 
Word
Zaawansowany edytor tekstu pozwalający na tworzenie, edycję i udostępnianie dokumentów w różnych formatach.
 
 
 
Excel
Aplikacja do tworzenia i obsługi arkuszy kalkulacyjnych oraz analizy i przejrzystego prezentowania danych w wykresach i tabelach.
 
 
 
PowerPoint
Program do tworzenia atrakcyjnych prezentacji (pokazów slajdów).
 
 
 
OneNote
Podręczny notatnik elektroniczny służący do zapisywania pomysłów lub informacji, tworzenia i zarządzania notatkami cyfrowymi.
 
 
 
Usługi w chmurze
 
 
 
Exchange Online
Usługa poczty biznesowej hostowanej na serwerach Microsoft lub własnych, ze skrzynką pocztową o rozmiarze 50 GB dla każdego licencjonowanego użytkownika i możliwością wysyłania załączników o wielkości do 150 MB.
 
 
 
OneDrive dla firm
Bezpieczny magazyn w chmurze do przechowywania dokumentów o pojemności 1 TB dla każdego licencjonowanego użytkownika, umożliwiający dostęp do nich z dowolnego miejsca na każdym urządzeniu.
 
 
 
Teams
Centrum pracy zespołowej, ułatwiające komunikację i współpracę nad projektami. Umożliwia gromadzenie informacji, kontakty i narzędzia niezbędne do współpracy w grupach. Obejmuje również funkcje dostępne dotychczas w usłudze Skype dla firm – spotkania online nawet z 250 osobami, czaty, wiadomości, połączenia głosowe i wideo HD.
 
 
 
SharePoint Online
Usługa wspomagająca pracę zespołową i współpracę z klientami, umożliwiająca tworzenie witryn zespołów – przestrzeń do pracy nad projektem dla wszystkich osób zaangażowanych w jego realizację, udostępnianie i wyszukiwanie plików i aplikacji oraz zarządzanie danymi i informacjami.
 
 
 
Yammer
Wewnętrzna firmowa sieć społecznościowa, ułatwiająca komunikację, nawiązywanie kontaktów, dzielenie się pomysłami i współpracę oraz realizację projektów grupowych, udostępnianie informacji, ich analizę i organizację pracy w zespole.
 
 
 
Planner
Usługa ułatwiająca organizację pracy, umożliwiająca tworzenie planu pracy, przypisywanie zadań, kontrolę postępu ich realizacji, udostępnianie materiałów i komunikację ze współpracownikami.
 
 
 
Sway
Usługa służąca do projektowania i tworzenia atrakcyjnych wizualnie raportów, biuletynów, prezentacji czy innych dokumentów.
 
 
 
PowerApps
Usługa pozwalająca na opracowywanie i publikowanie niestandardowych, dopasowanych do potrzeb użytkowników aplikacji biznesowych, ułatwiających automatyzację procesów przepływu pracy.
 
 
 
Graph
Usługa analizująca dane Microsoft 365 na dużą skalę, gromadząca informacje dotyczące przepływu pracy, wzorców współpracy, organizacji w firmie, aktualnie wykonywanych zadań, umożliwiające zwiększenie produktywności firmy.
 
 
 
Power Automate
Usługa umożliwiająca automatyczny przepływ pracy i danych między aplikacjami i usługami Microsoft 365 – synchronizowanie pików, przenoszenie lub kopiowanie danych.
 
 
 
Bookings
System rezerwacji pozwalający na samodzielne dokonywanie rezerwacji terminów spotkań i realizacji usług przez klientów.