INSTRUKCJA INSTALACJI PROGRAMU NORTON 360 6.0
BEZ ZAKŁADANIA KONTA NORTON ACCOUNT
Wstęp.
Poniższa instrukcja pozwala na szybką i sprawną instalację produktu Norton 360 6.0. Jeśli będą Państwo postępować zgodnie z zaleceniami, cały proces nie powinien sprawić żadnych trudności.
UWAGA: Norton 360 6.0 instaluje się na okres próbny 30 dni. W tym czasie powinniśmy aktywować go postępując zgodnie z załączoną poniżej instrukcją.
1. Proszę pobrać program z adresu poniżej (zapisać plik na dysku).
2. Po poprawnym pobraniu programu, odnajdujemy go na dysku i uruchamiamy.
3. W głównym oknie programu instalacyjnego wybieramy "Zgadzam się i instaluję".
Domyślnie zaznaczone jest przystąpienie do programu Norton Community Watch - Norton będzie przekazywał wybrane informacje o zagrożeniach do firmy Symantec. Jeżeli nie chcemy udostępniać danych, możemy usunąć zaznaczenie.
4. Rozpocznie się proces instalacji oprogramowania Norton 360.
5. Instalacja Nortona 360 zakończona. Wybieramy "Eksploruj"
6. UWAGA: Jeżeli nie posiadasz konta Norton Account - nie musisz go zakładać. W tym celu wybieramy 2 razy pod rząd "Dalej" (NIE WPISUJEMY ADRESU MAIL - ignorując komunikaty) ->> Pojawi się opcja "Przypomnij później" i ją wybieramy.
7. W następnym okienku pojawi się informacja, czy aby na pewno nie tworzymy konta Norton Account - potwierdzamy wybierając "Zamknij".
8. W następnym etapie pojawia się informacja, że Aktywacja programu Norton 360 została ukończona. Wybieramy "Zakończono".
9. W kolejnym kroku przechodzimy do aktywowania zakupionego klucza.
Aby aktywować klucz produktu klikamy na dole okna programu "Odnów".
10. W oknie subskrypcji wybieramy "Mam klucz lub kod do wprowadzenia".
11. Wprowadzamy klucz produktu i wybieramy "Dalej".
Przy kopiowaniu lub przepisywaniu klucza z maila - proszę zwrócić uwagę, czy po ostatnim znaku w kodzie nie została dodana [spacja].
12. Jeżeli wprowadziliśmy poprawnie klucz, aktywacja powinna zakończyć się komunikatem: "Aktywowano i zarejestrowano program Norton 360. Masz teraz 365 dni ochrony. Wybieramy "Gotowe".
13. W dolnej części okna powinien pojawić się stan subskrypcji: 365 dni.
Program automatycznie przeprowadzi wszystkie niezbędne aktualizacje - nie wymaga to dodatkowych działań z naszej strony.
Jeśli pojawią się problemy lub pytania, prosimy o kontakt z pomocą techniczną Symantec Poland lub z nami.
Polski oddział Symantec Poland | Kontakt do nas |
Symantec Poland Sp. z o.o.
|
Omegasoft s.c. tel.: +48 32 220 35 21 infolinia: 801 011 033 email: biuro@omegasoft.pl |