Microsoft 365 Business Standard (subskrypcja na 12 miesięcy) Microsoft 365 Business Standard (subskrypcja na 12 miesięcy) |
---|
Ilość urządzeń: | 15 (5xPC/MAC, 5xTablet, 5xSmartfon)
| Okres licencji: | 12 miesięcy
| Obszar zastosowań: | firmowy
| Wersja produktu: | ESD (elektroniczna)
| Ilość użytkowników: | 1
| Nasza cena: 610,00 zł (495,94 zł netto) Ocena produktu: 3.5 na 5 ( 8 opinii ) Średnia wszystkich (niezweryfikowanych) ocen, które produkt otrzymał w naszym sklepie.
 |
Program w wersji elektronicznej (subskrypcja) Dostawa następuje na podany adres e-mail. Przedmiot dostawy to klucz produktu oraz instrukcja aktywacji i instalacji. |
 |
Uwaga! Subskrypcja pozwala na instalację oprogramowania na maksymalnie 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach i 5 smartfonach dla JEDNEGO UŻYTKOWNIKA (osoby) w firmie. |
Office 365 Business Premium to teraz Microsoft 365 Business Standard!
Usługa Office 365 dla firm to teraz Microsoft 365. Te same zaawansowane funkcje i korzyści dla biznesu w nowym wydaniu!
|
Microsoft 365 Business Standard – zaawansowane środowisko pracy niezbędne w każdej rozwijającej się firmie.
Microsoft 365 Business Standard (wcześniej Office 365 Business Premium) to niezawodne rozwiązanie dla małych i średnich firm, dla których niezbędna jest biznesowa poczta e-mail, duża przestrzeń w chmurze, narzędzia do pracy zespołowej i obsługi klientów oraz klasyczne biurowe aplikacje na komputerach PC/Mac oraz urządzeniach mobilnych.
Usługa Microsoft 365 Business Standard (znana wcześniej jako Office 365 Business Premium) obejmuje przeznaczony dla jednego użytkownika zestaw zaawansowanych usług online, zapewniających sprawną i efektywną pracę w firmie oraz dostęp do najnowszych wersji klasycznych aplikacji Office z możliwością zainstalowania nawet na 15 urządzeniach, a także ich wersji online.
Microsoft 365 Business Standard to:
- Usługa przeznaczona dla 1 użytkownika w małych lub średnich firmach (do 300 osób w organizacji)
- Dostęp do najnowszych wersji klasycznych aplikacji Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Access oraz Outlook), instalowanych na komputerach
- Możliwość zainstalowania aplikacji Office nawet na 15 urządzeniach, w tym: 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (Windows, Android, iPad) i 5 smartfonach (Windows, iOS, Android)
- Aplikacje Office online (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) – dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej
- Przestrzeń dyskowa 1 TB do bezpiecznego przechowywania i udostępniania plików
- Biznesowa poczta e-mail – skrzynki pocztowe o pojemności 50 GB
- Mobilność i dostęp do aplikacji i usług w dowolnym miejscu
- Wygodne aplikacje mobilne Office Mobile
- Sprawna praca zespołowa i komunikacja online – spotkania online nawet z 250 osobami, rozmowy audio i wideo, czat, wiadomości, praca z współdzielonymi dokumentami w czasie rzeczywistym
- Usługi ułatwiające obsługę i budowanie relacji z klientami
- Pełna kontrola nad firmowa pocztą i dokumentami
- Łatwe planowanie, zarządzanie i przepływ pracy
- Zawsze aktualne wersje aplikacji i usług online
Office 365 Business Premium to teraz Microsoft 365 Business Standard!
Usługa Office 365 dla firm to teraz Microsoft 365. Te same zaawansowane funkcje i korzyści dla biznesu w nowym wydaniu!
Microsoft 365 Business Standard
Skorzystaj w firmie z nowoczesnych i wygodnych narzędzi opartych na chmurze i rozwiń swój biznes!
Microsoft 365 Business Standard (znana wcześniej jako Office 365 Business Premium) to usługa niezbędna w każdej nowoczesnej i rozwijającej się firmie. Zaawansowane możliwości niezawodnych usług Microsoft 365 ułatwiają realizację projektów biznesowych, współpracę i kontakt między pracownikami, zarządzanie kalendarzem i pocztą elektroniczną, przechowywanie i udostępnianie potrzebnych materiałów i dokumentów oraz obsługę klientów.

Usługa Microsoft 365 Business Standard (wcześniej Office 365 Business Premium) zapewnia dostęp dla jednego użytkownika do najnowszych wersji klasycznych, przeznaczonych do instalacji aplikacji biurowych Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Access oraz Outlook) z możliwością zainstalowania nawet na 15 urządzeniach, w tym: 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (Windows, Android, iPad) i 5 smartfonach (Windows, iOS, Android), a także do ich wersji online, dostępnych za pośrednictwem przeglądarki internetowej. To również zaawansowane środowisko organizacji pracy w firmie, obejmujące przestrzeń w chmurze do przechowywania plików o pojemności 1 TB, biznesową skrzynkę e-mail o pojemności 50 GB dla każdego użytkownika, zestaw narzędzi umożliwiających efektywną komunikację i współpracę w firmie oraz obsługę klientów. Rozwiązanie przeznaczone dla małych i średnich firm (do 300 użytkowników organizacji).
Pracuj gdzie chcesz i jak chcesz
Pracuj w dowolnym miejscu i czasie. Z pakietem Microsoft 365 Business Standard otrzymujesz dostęp do doskonale znanych i niezawodnych aplikacji biurowych Office na wszystkich swoich urządzeniach – komputerach PC i Mac, tabletach i smartfonach, a także możliwość tworzenia i edycji dokumentów z poziomu przeglądarki, za pomocą aplikacji Office Online. Nie przerywaj pracy nad ważnym projektem lub nie trać czasu, kiedy do głowy przychodzą Ci najlepsze pomysły. Niezależnie od tego czy korzystasz z klawiatury, pióra czy ekranu dotykowego.
Efektywna współpraca w zespole i obsługa klientów
Z Microsoft 365 Business Standard (wcześniej Office 365 Business Premium) i zestawem usług Microsoft Teams (następcą Skype dla firm), SharePoint i Yammer zadbasz o najwyższy poziom współpracy, lepszą komunikację i wymianę informacji w zespole. Bez trudu możesz kontaktować się ze współpracownikami lub klientami za pomocą wiadomości oraz połączeń audio i wideo. Zorganizuj spotkania online nawet z 250 osobami lub czatuj z zespołem. Stwórz odrębne witryny zespołów, aby zgromadzić w jednym miejscu wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu i zapewnić im dostęp do wszystkich niezbędnych materiałów i informacji. Wymieniaj się pomysłami w firmowej sieci społecznościowej.
Zadbaj również o budowanie relacji i bezkonkurencyjną jakość obsługi klientów z systemem rezerwacji spotkań czy usług przez klientów.
Bezpieczna przestrzeń do przechowywania i udostępniania danych
Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki online, korzystając z imponującego zabezpieczonego schowka online OneDrive o pojemności 1 TB dla każdego użytkownika, tak aby każdy uprawniony współpracownik miał dostęp do ich najnowszych, stale synchronizowanych wersji w każdym miejscu oraz mógł je edytować w czasie rzeczywistym. Praca nad dokumentami, nawet w dużym zespole, stanie się więc prosta jak nigdy dotąd. Już nigdy nie stracisz też swoich firmowych dokumentów – będą bezpiecznie przechowywane w chmurze.
Doskonała organizacja pracy
Z Microsoft 365 Business Standard już nigdy nie zapomnisz o ważnym spotkaniu lub odpisaniu na maila, a Twoja skrzynka nigdy się nie przepełni! Biznesowa, skutecznie zabezpieczona skrzynka pocztowa o pojemności 50 GB dla każdego użytkownika, z możliwością przesyłania załączników o wielkości do 150 MB, a także kalendarz zawierający wszystkie niezbędne informacje – kontakty, terminy i spotkania to gwarancja świetnej organizacji pracy. Z usługą Planner sprawne i szybko możesz zarządzać zadaniami, przypisywać je do odpowiednich osób i koordynować ich realizację.
Zawsze aktualne aplikacje Office na wszystkich urządzeniach
Usługa Microsoft 365 Business Standard (Office 365 Business Premium) gwarantuje dostęp do najbardziej aktualnych wersji aplikacji Office, niezależnie od używanego urządzenia — komputera PC/Mac, tabletu lub telefonu.
Korzystaj z wszystkich możliwości pakietu biurowego Office i pracuj tak, jak Ci wygodnie. Z Microsoft 365 Business Standard możesz zainstalować aplikacje klasyczne nawet na 15 urządzeniach: komputerach PC i Mac (maksymalnie 5), tabletach iPad, Windows i Android (maksymalnie 5) oraz smartfonach Windows, iOS, Android (maksymalnie 5). Jednak oprócz tego każdy użytkownik uzyskuje dostęp do aplikacji online na dowolnym urządzeniu (za pośrednictwem przeglądarki internetowej). Możesz pracować gdzie chcesz i kiedy chcesz.
W skład pakietu Microsoft 365 Business Standard wchodzą:
APLIKACJE KLASYCZNE (do zainstalowania)
|
|
Word
Aplikacja Word to zestaw profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających tworzenie, modyfikacje i udostępnianie dokumentów tekstowych. Pozwalają one na otwieranie i edycję plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów, zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu. Współpracę z innymi osobami ułatwia możliwość dodawania komentarzy i śledzenia zmian.
|
 |
Excel
Z pomocą Excel tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Dzięki gotowym szablonom użytkownicy mogą skupić się na informacjach i danych, bez konieczności żmudnego projektowanie i konfiguracji arkuszy. Pracę ułatwia możliwość błyskawicznego tworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców i autouzupełniania.
|
 |
PowerPoint
Projektowanie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły, staje się jeszcze prostsze z PowerPoint. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia szybkich i profesjonalnych efektów.
|
 |
OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na zapisanie pomysłów lub informacji – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze. Udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.
|
 |
Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na e-maile stają się jeszcze szybsze dzięki szablonom.
|
 |
Publisher
Profesjonalne publikacje są wreszcie w zasięgu ręki. Wygodne i łatwe narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnorodnych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Liczne funkcje edycji zdjęć, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania oraz efekty specjalne usprawniają pracę i pozwalają przygotować wyróżniające się projekty. Tylko na komputery PC.
|
 |
Access
Access to łatwe w użyciu i wydajne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Dane są automatycznie zapisywane w bazie danych SQL, dzięki czemu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane. A uzyskiwanie informacji z tabeli lub zapytania w postaci listy jest błyskawiczne – wystarczy jedno kliknięcie. Tylko na komputery PC.
|
 |
Office Mobile
Stale aktualizowane aplikacje biurowe Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint - przeznaczone na urządzenia mobilne. Każdy użytkownik może korzystać z nich na maksymalnie 5 smartfonach i 5 tabletach z systemem iOS lub Android. Zapewniają wygodny sposób pracy w każdym miejscu i czasie w doskonale znanym środowisku.
|
APLIKACJE ONLINE (dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej)
|
 |
Office Online
Dostęp za pośrednictwem przeglądarki do aplikacji Word, OneNote, PowerPoint i Excel, a także Outlook, umożliwiający tworzenie i edytowanie dokumentów z dowolnego miejsca. Zapewniają wygodny sposób pracy w każdym miejscu i czasie w doskonale znanym środowisku oraz swobodne przechodzenie między klasycznymi aplikacjami a aplikacjami online bez konieczności opuszczania dokumentu.
|
USŁUGI ONLINE
|
 |
OneDrive
Imponujący schowek online, niezbędny w każdej firmie! Użytkownik pakietu Microsoft 365 Business Standard uzyskuje aż 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty (w których wszelkie dokonywane zmiany zapisywane są w czasie rzeczywistym) i korzystać z nich w dowolnym miejscu i czasie. Pełni on również funkcje backupu i pozwala odzyskać pliki nawet w przypadku kradzieży lub uszkodzenia komputera. Umożliwia także łatwe udostępnianie dokumentów innym użytkownikom.
|
 |
Exchange Online
Biznesowa, hostowana na serwerach własnych lub firmy Microsoft skrzynka pocztowa o pojemności 50 GB dla każdego użytkownika, z możliwością wysyłania załączników o wielkości do 150 MB. Aplikacja skutecznie chroni przesyłane informacje i użytkowników dzięki filtrom blokującym spam i zagrożenia internetowe, a także zabezpiecza przed przesłaniem danych do niepowołanych osób i umożliwia odzyskiwanie wiadomości e-mail, a także usuniętych kont.
|
 |
SharePoint Online
Usługa zapewniająca efektywną pracę zespołową oraz współpracę z klientami. Umożliwia tworzenie witryn zespołów – wspólną przestrzeń do współpracy nad projektem dla wszystkich zaangażowanych osób (również spoza organizacji), z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie zapewnia zachowanie pełnej kontroli nad tworzonym projektem oraz nadzór i weryfikację tożsamości użytkowników.
|
 |
Yammer
Niezbędne narzędzie do komunikowania w każdej nowoczesnej firmie. To wewnętrzna firmowa sieć społecznościowa, która umożliwia nawiązanie kontaktów, komunikację, dzielenie się pomysłami, ich wspólną analizę, omawianie i zbieranie opinii, tworzenie grup zainteresowań, dotyczących poszczególnych tematów lub projektów, z bieżącym podglądem postępów pracy.
|
 |
Microsoft Teams
Zaawansowane centrum pracy zespołowej i obszar roboczy, ułatwiający komunikację i usprawniający współpracę, w którym gromadzone są wszelkie dane, materiały, kontakty i narzędzia niezbędne podczas pracy w grupach nad projektami. To także następca Skype for Business, dzięki któremu bez trudu skontaktujesz się ze współpracownikami za pomocą czatów, wiadomości błyskawicznych, indywidualnych i grupowych połączeń głosowych i wideo HD oraz udostępniania ekranu. Przekazuj informacje dotyczące swojego statusu dostępności, tak aby nikt nie przeszkadzał Ci kiedy nie masz na to czasu. Teams pozwala przeprowadzać spotkania online nawet z 250 osobami, zapewnia maksymalne bezpieczeństwo połączeń i jest w pełni zintegrowany z pozostałymi aplikacjami Office.
|
 |
Microsoft Planner
Usługa umożliwiająca organizację pracy i zarządzanie. Ułatwia realizację nowych projektów, dzięki tworzeniu planu pracy, przypisywaniu zadań, koordynacji ich realizacji, udostępnianiu materiałów, komunikacji między współpracownikami oraz kontroli postępów i efektów działań. Przejrzysty i intuicyjny interfejs, możliwość pracy na dowolnym urządzeniu oraz powiadomienia e-mail nie pozwolą przegapić nowych wydarzeń.
|
 |
Sway
Usługa służąca do szybkiego i intuicyjnego projektowania i tworzenia atrakcyjnych wizualnie raportów, biuletynów, prezentacji czy innych dokumentów, niezależnie od rodzaju urządzenia, na którym są wyświetlane. Proste w obsłudze szablony pozwalają na błyskawiczne przygotowanie prezentacji i przejrzyste przedstawienie jej współpracownikom lub klientom.
|
 |
Microsoft Graph
Usługa analizująca dane pochodzące z różnych usług Microsoft 365 na dużą skalę, gromadząca informacje dotyczące przepływu pracy, wzorców współpracy, organizacji w firmie, aktualnie wykonywanych zadań, planowanych spotkań, umożliwiające zwiększenie produktywności firmy.
|
 |
Microsoft Power Automate
Flow pozwala na łatwe zautomatyzowanie przepływu pracy między poszczególnymi aplikacjami i usługami Microsoft 365. Umożliwia synchronizowanie plików, uzyskiwanie powiadomień, przenoszenie lub kopiowanie danych z jednej usługi do drugiej.
|
 |
PowerApps
Usługa pozwalająca na opracowywanie i publikowanie niestandardowych, dopasowanych do potrzeb użytkowników aplikacji biznesowych – mobilnych i dla sieci Web. Umożliwia stworzenie idealnych dla Twojej firmy schematów przepływu pracy oraz formularzy, które zautomatyzują procesy i poprawią wydajność pracy.
|
 |
Microsoft Bookings
Łatwa do skonfigurowania strona internetowa umożliwiająca samodzielne dokonywanie rezerwacji przez klientów w dowolnym momencie i ustalanie harmonogramów spotkań online.
|
Dostawa elektroniczna | Koszt wysyłki: | | produkt dostarczany mailem niezwłocznie po otrzymaniu płatności | 0 zł |
 |
Instalację i aktywację oprogramowania należy przeprowadzić w Polsce – klucze licencyjne są przypisane przez producenta do naszego regionu.
Po skutecznej aktywacji program może być używany i zapewnia pełną funkcjonalność w dowolnym miejscu na świecie.
|
Wymagania systemowe:
Procesor |
Komputery PC: Procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
Mac: Procesor Intel
Android: Wersja Android KitKat 4.4 lub nowsza i procesor oparty na architekturze ARM lub procesor Intel x86.
iOS: Nie dotyczy
|
System operacyjny |
Komputery PC: Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016
Mac: Dwie najnowsze wersje systemu macOS
Android: Wersja systemu operacyjnego: KitKat (4.4.X) lub nowszy
iOS: Pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 10.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 10.0 lub nowszego.
|
Pamięć |
Komputery PC: 1 GB pamięci RAM (system 32-bitowy); 2 GB pamięci RAM (system 64-bitowy)
Mac: 4 GB pamięci RAM
Android: 1 GB
iOS: Nie dotyczy
|
Dysk twardy |
Komputery PC: 3 GB dostępnego miejsca na dysku
Mac: 6 GB na dysku twardym w formacie HFS+
Android: Nie dotyczy
iOS: Nie dotyczy
|
Wyświetlacz |
Komputery PC: Rozdzielczość 1024 x 768
Mac: Rozdzielczość 1280 x 800
Android: Nie dotyczy
iOS: Nie dotyczy
|
Dodatkowe wymagania: |
Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, potrzebne jest urządzenie obsługujące dotyk. Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać za pomocą klawiatury, myszy i innych standardowych lub zapewniających ułatwienia dostępu urządzeń wprowadzania danych. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 8 lub nowszego.
Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego bądź zaawansowanego sprzętu lub łączności z serwerami.
Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem.
Wymagane jest konto Microsoft.
|
* Dostępność aplikacji mobilnych zależy od kraju/regionu. Sprawdź dostępność w Twoim kraju/regionie.
 |
W okresie obowiązywania licencji użytkownicy są informowani oraz dostarczane są im poprawki i aktualizacje oprogramowania, w tym aktualizacje zabezpieczeń,
które wprowadzają ulepszenia, zapewniają bezpieczeństwo użytkowania i możliwość korzystania z najnowszej wersji programu. Każdorazowo zalecana jest
niezwłoczna instalacja aktualizacji. Ich niezainstalowanie może powodować nieprawidłowe działanie programu lub może zagrażać bezpieczeństwu użytkowników,
danych i urządzeń. Możliwe jest również dodawanie, modyfikacja i usuwanie funkcji zgodnie z zasadami umowy licencyjnej producenta, której zaakceptowanie
jest niezbędne do instalacji i korzystania z oprogramowania.
|
| |