Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Komunikat polityki cookies
(Pn - Pt: 900 - 1700) 32 220 35 21 801 011 033 biuro@omegasoft.pl Zgłoszenie techniczne
0,00 zł
Kategoria » Biurowe
Producent » Microsoft » Office

Office 365 PL Business (5 stanowisk, subskrypcja na 12 miesięcy) ESD

Office 365 PL Business (5 stanowisk, subskrypcja na 12 miesięcy) ESD
Office 365 PL Business (5 stanowisk, subskrypcja na 12 miesięcy) ESD
Wersja językowa:polska
Obszar zastosowań:domowy, firmowy
Typ licencji:komercyjna (można stosować w firmie)
Liczba stanowisk5
Cena za 1 stanowisko:98,00 zł
Wersja produktu:ESD (elektroniczna)
Okres licencji:12 miesięcy
Systemy operacyjne:Windows 10 32-bity/64-bity
Windows 8.1 32-bity/64-bity
Windows 8 32-bity/64-bity
Windows 7 32-bity/64-bity
Windows Server 2008 R2 .NET 3.5
Windows Server 2012
Mac OS X 10.11
Mac OS X 10.10
Kod producentaJ29-00003
EAN5902709997764

Cena : 490,00 zł

(398,37 zł netto)

Program w wersji elektronicznej (subskrypcja)
Usługa dodawana jest do istniejącego konta, a w przypadku jego braku zakładane jest nowe konto administracyjne.
Uwaga!
Subskrypcja pozwala na instalację oprogramowania na maksymalnie 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach i 5 smartfonach dla JEDNEGO UŻYTKOWNIKA (osoby) w firmie.

Office 365 Business – niezbędny w każdej firmie zestaw narzędzi biurowych

Usługa Office 365 Business zapewnia dostęp dla jednego użytkownika do najnowszych wersji programów Office (Word 2016, Excel 2016, PowerPoint 2016, OneNote 2016, Publisher 2016, Access 2016 oraz Outlook 2016) z możliwością zainstalowania nawet na 15 urządzeniach: 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (Windows, Android, iPad) i 5 smartfonach (Windows, iOS, Android). Do tego wirtualny dysk OneDrive o pojemności 1 TB. 

  • Najnowsze wersje programów Office na wszystkich rodzajach urządzeń (PC, Mac, urządzeniach mobilnych)
  • Łatwa konfiguracja i zarządzanie
  • OneDrive – darmowy schowek online 1TB
  • Office Online – dostęp do aplikacji Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote) przez przeglądarkę internetową
  • NOWOŚĆ! Sway – aplikacja do tworzenia atrakcyjnych interaktywnych raportów i prezentacji

W skład pakietu Office 365 Business wchodzą:

  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, OneDrive

Office 365 Business

Osiągnij najlepsze efekty pracy z zaawansowanymi aplikacjami biurowymi Office. Bezpiecznie przechowuj i udostępniaj dokumenty.

Usługa Office 365 Business to wygodne i niezawodne rozwiązanie dla firm poszukujących narzędzi biurowych dla biznesu. Umożliwia ono nie tylko doskonałą organizację pracy i łatwą obsługę firmy, ale także bezpieczne przechowywanie i udostępnianie dokumentów dzięki schowkowi online. Zyskaj dostęp do swoich plików i pracuj jeszcze wydajniej w dowolnym miejscu i na niemal każdym urządzeniu, również z poziomu przeglądarki. Twórz i edytuj dokumenty i raporty, obsługuj pocztę internetową i przygotuj doskonałe materiały marketingowe dzięki Office 365 Business.

Office 365 Business

Usługa Office 365 Business zapewnia dostęp dla jednego użytkownika do najnowszych wersji programów Office (Word 2016, Excel 2016, PowerPoint 2016, OneNote 2016, Publisher 2016, Access 2016 oraz Outlook 2016) z możliwością zainstalowania nawet na 15 urządzeniach: 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (Windows, Android, iPad) i 5 smartfonach (Windows, iOS, Android).. Do tego wirtualny dysk OneDrive o pojemności 1 TB. 

Praca na dowolnych urządzeniach

Pracuj w dowolnym miejscu i czasie. Z pakietem Office 365 Business otrzymujesz dostęp do najbardziej aktualnych wersji doskonale znanych i niezawodnych aplikacji biurowych Office na wszystkich swoich urządzeniach – komputerach PC i Mac, tabletach i smartfonach, a także możliwość tworzenia i edycji dokumentów z poziomu przeglądarki. Nie przerywaj pracy nad ważnym projektem lub nie trać czasu, kiedy do głowy przychodzą Ci najlepsze pomysły. Niezależnie od tego czy korzystasz z klawiatury, pióra czy ekranu dotykowego.

Office 365

 

Prosta konfiguracja i łatwe zarządzanie

Instrukcja krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji Office 365 Business i pozwoli błyskawicznie rozpocząć korzystanie z pakietu. Wyręczy Cię także w zakresie obsługi informatycznej.

Sway – przedstaw swoje pomysły najlepiej jak potrafisz

Użytkownicy Office 365 Business otrzymują nowe narzędzie do szybkiego tworzenia i dzielenia się interakcyjnymi raportami, prezentacjami, które najlepiej przedstawią szczegóły Twoich pomysłów innym osobom.

Lepsza współpraca z pracownikami i klientami

Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki online, korzystając z imponującego schowka OneDrive o pojemności 1 TB, tak aby każdy miał dostęp do ich najnowszych wersji w każdym miejscu oraz edytuj je w czasie rzeczywistym.

Programy Office na wszystkich urządzeniach

Usługa Office 365 Business gwarantuje dostęp do najbardziej aktualnych wersji aplikacji Office, niezależnie od używanego urządzenia — komputera PC/Mac, tabletu lub telefonu.

Skorzystaj z pełnych możliwości pakietu biurowego Office na komputerach PC i Mac, tabletach iPad®, tabletach z systemem Windows i Android™ oraz na smartfonach. Zakup usługi Office 365 Business dla 1 użytkownika uprawnia do zainstalowania pakietu na maksymalnie 15 urządzeniach, w tym 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, Windows i Android) oraz 5 telefonach (Windows, iOS, Android).

Office 365 na wielu urządzeniach

Zestaw aplikacji wchodzący w skład pakietu Office 365 Business:

MS Word 2016 

Word
Aplikacja Word podczas to zestaw profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie dokumentów tekstowych. Pozwalają one na otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów, zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie. Współpracę z innymi osobami ułatwia możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy.

MS Excel 2016

Excel
Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skupić się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Pracę ułatwia też możliwość błyskawicznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców i autouzupełniania. Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe oraz funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł.

MS PowerPoint 2016

PowerPoint
Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia profesjonalnych efektów, które z łatwością można udostępnić w sieci.

MS OneNote 2016

OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na rejestrowanie pomysłów lub zapisywanie materiałów – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.

MS Outlook 2016

Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście.

MS Publisher 2016

Publisher
Profesjonalne publikacje są wreszcie w zasięgu ręki. Wygodne i łatwe narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnorodnych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Liczne funkcje edycji zdjęć, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania oraz efekty specjalne usprawniają pracę i pozwalają przygotować wyróżniające się projekty. Tylko na komputery PC.

MS Access 2016

Access
Access to łatwe w użyciu i wydajne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Dane są automatycznie zapisywane w bazie danych SQL, dzięki czemu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane. A uzyskiwanie informacji z tabeli lub zapytania w postaci listy jest błyskawiczne – wystarczy jedno kliknięcie.  Tylko na komputery PC.

OneDrive 2016

OneDrive
Imponujący schowek online! Użytkownik pakietu Office 365 Business uzyskuje 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty i korzystać z nich w niemal dowolnym  miejscu i czasie.

Office Online

Office Online
Dostęp za pośrednictwem przeglądarki do aplikacji Word, OneNote, PowerPoint i Excel, umożliwiający tworzenie i edytowanie dokumentów z dowolnego miejsca. Zapewniają wygodny sposób pracy w każdym miejscu i czasie w doskonale znanym środowisku oraz swobodne przechodzenie między klasycznymi aplikacjami a aplikacjami online bez konieczności opuszczania dokumentu.

Sway

NOWOŚĆ! Sway
Aplikacja służąca do szybkiego i intuicyjnego projektowania i tworzenia atrakcyjnych wizualnie raportów, biuletynów, prezentacji czy innych dokumentów, niezależnie od rodzaju urządzenia, na którym są wyświetlane.


Nieograniczony dostęp do niezbędnych dokumentów – w dowolnym miejscu i czasie

Przechowuj swoje pliki i informacje w sposób bezpieczny i wygodny. OneDrive dla Firm to 1 TB przestrzeni dyskowej w chmurze dla każdego użytkownika i niemal nieograniczony dostęp do dokumentów oraz możliwość ich udostępniania i synchronizowania.

OneDrive

W ramach jednej firmy maksymalnie 300 użytkowników może mieć wykupioną licencję Office 365 Business.

Dostawa elektronicznaKoszt wysyłki:
produkt dostarczany mailem0 zł

Wymagania systemowe:
Komputer i procesor Komputer PC: procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
Komputer Mac: procesor firmy Intel
Pamięć Komputer PC: 2 GB pamięci RAM
Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM
System operacyjny Komputer PC: Windows 10, Windows 8, Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 lub Windows Server 2008 R2
Komputer Mac: Mac OS X 10.10 lub nowszy
Największe możliwości zapewnia korzystanie z najnowszej wersji danego systemu operacyjnego.
Dysk twardy Komputer PC: 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
Komputer Mac: 6 GB dostępnego miejsca na dysku w formacie HFS+ (nazywanym też formatem Mac OS Extended lub HFS Plus).
Wyświetlanie Komputer PC: rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Komputer Mac: rozdzielczość ekranu 1280 x 800
Grafika Komputer PC: sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z zestawem funkcji DirectX 10.
Przeglądarka Bieżąca lub bezpośrednio poprzedzająca bieżącą wersja przeglądarki Internet Explorer; bieżąca wersja przeglądarki Microsoft Edge, Safari, Chrome lub Firefox. Dowiedz się więcej.
Wersja środowiska .NET Komputer PC: wymagane oprogramowanie .NET 3.5. Niektóre funkcje mogą wymagać również zainstalowanego oprogramowania .NET 4.0, 4.5 lub 4.6 CLR.
Inne Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem. Mogą być za to naliczane opłaty.
  Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, potrzebne jest urządzenie obsługujące dotyk. Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać za pomocą klawiatury, myszy i innych standardowych lub dostępnych urządzeń wprowadzania danych. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 10, Windows 8.1 lub Windows 8.
  Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowej bądź zaawansowanej łączności z urządzeniami lub serwerami.
  Konto Microsoft i (lub) konto organizacyjne Microsoft

 
Dodaj opinię o produkcie
autor:
opinia:
ocena:
10/10
Podaj wynik działania: siedem plus 6=
Znajdź nas w Google+
Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Copyright 2007-2018 by OMEGASOFT - Najszybszy sklep w Internecie